Some-markkinointi

Markkinointi sosiaalisessa mediassa voi olla helppoa. Kaikki lähtee hyvästä sisällöstä ja ideoista. Yrittäjä voi helposti päivittää kanavaansa itse ja saada seuraajia. Hyvät päivitykset toimivat silloin, kun on asiaa. Kuvien ja videoiden julkaiseminenkin älylaitteilla on vaivatonta. Tavoitteiden kasvaessa voi olla syytä kuitenkin turvautua ammattilaisten apuun, mikäli seuraavat asiat askarruttavat.

Onko hakukoneoptimointi suoritettu? Niin Facebook- kuin Youtube-kanavat näkyvät myös Googlen tuloksissa.

Onko kanavasi selkeälukuinen ja mahdollistaako se helpon siirtymisen kauppaasi?

Onko ilmeesi kunnossa? Vastaako ilme tuotteesi tai palvelusi tasoa?

Tiedätkö yleisösi? Oletko löytänyt oikeat ihmiset vai onko sivullasi vain omia kavereitasi?

Seuraatko yleisösi liikkeitä seurantapikseleiden avulla?

Oletko käyttänyt videomarkkinointia? Videon huomioarvo on moninkertainen kuvapäivityksiin nähden.

Kysy lisää!